Bli med på reisen mot en mer bærekraftig mote samtidig som du tjener litt penger!

Hos oss kan du selge klær, sko og accessories du ikke lenger bruker. Du kan enten leie plass med 25% provisjon + 10kr, eller du kan booke innlevering av 5 plagg og/eller accessories som velges ut av oss, uten å leie plass, mot 50% provisjon + 10kr.

Hvordan det funker ?

1. Book plass eller innlevering

Du booker plass eller innlevering fra hovedsiden.
Når du booker plass kan du velge mellom en lengde på 6, 12, 18 eller 24 dager.

Du kan ha med max 25 varer; inkl. klær, sko, vesker og andre accessories. Du har gratis påfyll under hele leieperioden. Du kan også bytte eller ta ut plagg når som helst.

Ved innlevering velger vi ut 5 varer per booking, og har dem i butikk i 26 åpningsdager.

Det som ikke selges må tas ned innen kl 17 den siste dagen i leieperioden. Om det ikke blir hentet legger vi det bort, og du vil bli trukket eller fakturert fra vi tar det ned til det blir hentet, med 50kr/daglig for plassbookinger og 30kr/daglig for innlevering.

2. Registrer og sett pris på varene du ønsker å selge

Etter at du har booket plass eller innlevering kan du registrere de produktene du skal selge på din side.

Prisen varene skal selges for velger du helt selv, men vi anbefaler 1/3 av ny pris på brukte varer, og halv pris på varer som er ubrukte.

For best mulig salgsresultater anbefaler vi at du selger varer som er i sesong.

Alle bildene som blir tatt legges ut på hjemmesiden vår, så ta gjerne bilder som “selger produktet”, slik at de som sitter hjemme får et godt inntrykk av varen.

*Vi selger ikke undertøy og brudekjoler.
*Du kan selge maks 4 skotøy om gangen (Du kan fylle på ved salg).
*Vi selger ikke vintervarer om sommeren (ski/snowboard tøy, dunjakker og kåper i ull/skinn).
Ullundertøy, overgangsjakker, ullgensere og annet hyttetøy teller ikke som vintervarer.

3. Ta med produktene til butikken når leietiden din starter

Når du kommer setter du opp alle produktene ved et stativ, som vi senere sorterer ut til riktig plassering i butikken.

Du kan sette opp varene dagen før leieperioden din starter, kl. 17-18
mandag – lørdag. Du kan også sette opp klærne samme dagen
leieperioden din starter mellom kl. 11-12.

Beregn 1t. på oppsett.

Kleshengere, prislapper og alarmer får du når du kommer.

4. Gjør endringer og følg med på salgene hjemmefra

På brukeren din kan du følge med på alle salg i sanntid. Her kan du også se tidligere utbetalinger, samt endre priser og informasjon på produktene.

Endringer av produkter skjer kun i systemet, og ikke på prislapper som allerede er printet ut. Ønsker du å få printet ut nye prislapper koster det 5kr per prisetikett.

Om du ønsker å kjøre et salg på noen av varene dine er det helt gratis, og kan gjøres maks 1 gang i uken.

Ved endringer eller ønske om å sette varer på salg kontakter du oss på hello@trashure.no, så ordner vi det for deg i butikk.

5. Hent varene som ikke er solgt og spør om utbetaling

Når leieperioden din er over henter du eventuelle varer som ikke er blitt solgt.
Du kan ta ned varene når som helst innen kl 17 den siste dagen i leieperioden din.

Etter endt leieperiode kan du spørre om utbetaling ved å logge deg inn på din side, velg “Få utbetalt”, deretter “Spør om utbetaling”. Produktlisten din slettes når du spør om utbetaling, så husk å lagre den først om du ønsker å ha oversikten.
Utbetalinger skjer hver mandag.

Om du ikke tar ned klærne innen fristen, legger vi de bort for deg for et gebyr på 150kr, og du vil deretter bli trukket eller fakturert for et lagringsgebyr på 50kr for leie av plass og 30kr for innleveringer, for hver dag som går.

-Les mer om booking, salg, utbetalinger og mer på ‘’priser, vilkår og betingelser’’. Om du har noen spørsmål så kan du ta kontakt med oss via instagram; trashure.oslo eller e-mail: hello@trashure.no. Du er også velkommen innom butikken for en titt og prat.

Følg oss på instagram

Kontakt oss:

hello@trashure.no


Åpningstider:

Man – Lør 11:00 – 18:00


Adresse:

Thorvald meyers gate 44b